kommer slå Näven i bordet. !

Ohh yeaah !
Nej jag mår inte riktigt 100 idag heller, det var väll fan att saker och ting inte kan avra på topp jämt ;o
Nej men halsen retar mig, näsan rinner och bihållerna gör ONT ! vafan. Men jag ska fan sluta klaga för jag mår verkligen inte bättre av det känner jag...
Det blev lite tankar och funderingar som kom upp igår, det blev ganska mycket konstigheter men ändå är det dem stunderna jag älskar. Bara totalt släppa taget och känna att allt kan försvinna ut ur mig :)
Tack för det, ni vet vilka ni är. Ni betyder otroligt mycket, även om ni inte inser det idag inser ni det kanske framöver när jag försöker berätta det (: .



Jag fruktar dagen/kvällen idag måste jag ju bara säga !
Kommer inte säga varför, kanske någon som förstår mig, vad vet jag men det skiter jag i fullt ut :)
Har sagt det många gånger tidigare och kan säga det åter igen, ingen... då menar jag INGEN verken rör, hackar eller gnäller på min familj när man är oskyldig.
Ikväll ska jag sätta ner foten. Ikväll är det dags att få en lite rätsida på allt, kanske det funkar... Det är där ingen som vet. Jag ska iaf göra min röst hörd sen vart det bär är skiter jag i, jag har iaf yttrat mig .!

Usch jaa. Som sagt, finns många bollar i luften för tillfället, men det klarnar allt mer :)
//malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0