Minnen !

Jag tänkte först skriva ett minne jag har med Emma, sen kom jag på att då kommer jag härma Michelle lite med det får hon leva med :) !

I somras så bodde jag i princip hemma hos Emma och Andy, det var mysig tid med mycket skratt och skrik samtidigt som man älskade varandra ändå.
En kväll, när jag satt uppe helt ensam, dem två sömntutorna skulle upp tidigt dagen efter, så satt jag faktiskt och gjorde en fin Power Point pressentation till Emma.
Först vågade jag inte visa henne den för jag tyckte att den skulle finslipas lite men en dag satte hon sig vid min dator och undrade vem den "Tänk att jag älskar dig" PP:n var till... jag blev lite såhär smått generad och sa att den var till henne.. Fortare än fan startar hon och kollar på den, 5 min senare så sitter hon där med tårarna i ögonen och abra sitter så gulligt.
Samma kväll så ser jag att där ligger något på "skrivbordet" på datorn.

Malin, jag vet verkligen inte vad jag ska säga. Jag som alltid har ngt att säga, blev stum, jag förstår verkligen inte, oj.
Tack min ängel verkligen tack för att du finns där mitt hjärta jag älskar dig också alltid inte bara nu utan då nu och sen också.

tack min stjärna, tack <3



Jag fick detta svaret på den jag hade gjort och har länge velat lägga upp den men inte kommit till skott riktigt.
Så här har ni det, ett minne av MÅNGA bra.

Har jag ett minne med DIG ?
Säg till så ska jag slänga upp det med. !
//Malin

Kommentarer
Postat av: Tuss

mjaou, malin du är fin.

2011-02-28 @ 16:53:59
URL: http://tussz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0