Rullar in, det går bra nu !

Tja Tja..
Sitter fortfarande hemma hos emma och andy, har sovit här inatt och snart hämtar pappa upp mig för att jag senare ska hem och plugga klart det sista som ska vara inne imorgon :)
Har massor att göra och jag får det gjort, det är bara till att bita sig fast i det nu... slutet närmar ju sig även om jag nästan precis börjat. HAHA !
Ja ikväll blir det tokigheter på hög nivå här hemma hos emma och andy igen.
Det blir nog en del upp packning om jag inte känner fel känsla.
Dygna ska vi också göra, så länge vi orkar... HAHA ! troligen tills lördag morgon om vi kommer så långt.
Sen på lördag kväll blir det jobb och även så på söndag :)
Det ska bli skönt att få jobba en helg faktiskt. Få göra något annat ett tag. Skönt Skönt .
Men men, skriver kanske mer senare, för nu ringer pappa när som att jag ska gå ner.
//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0