söndag = slappedag !

Idag har det inte varit annat än mys, mys och åter mys :)
Även om det känns helt tråkigt och varit själv hela dagen är det ibland ganska skönt att bara tänka på sig själv och göra vafan man vill ..

Tackar givetvis min mamma idag då jag har fått en sån underbar Fotvård ikväll.. nästan hela 2 timmar, skönt var det om inget annat :)



Ikväll har självaste Big Brother premiär på TV11.
Jag känner mig ganska mobbad på den fronten, har aldrig sett Big Brother som många andra har... Har väll sett ett eller två avsnitt sådär och har en lite aning om vem som var med förr.. men denna gången ska jag fan i mig se ;p ! så snart är det dags att poppa popcorn och luta sig tillbaka.
Ha en fortsatt underbar söndag kväll alla där ute.

Imorgon blir det jobb, sen kommer Michelle hit så får sen när jag skriver imorgon .
// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0