16/1 - 11

Ja dagarna går, allt för fort ibland måste jag ju säga.
det är den 16 januari idag... tänk att det snart är en månad sedan Julafton och allt !
Ja den som säger att tiden går sakta måste ju inte ha ett liv, eller iaf inte mycket att göra om dagarna .
För en annan som har det rusar ju tiden iväg som ingenting vilket är skönt, fast ibland önskar man att man kunde stoppa den och bara leva i samma stund hela tiden, för vissa saker vill man inte släppa.



Imorgon är det skolan som gäller och jag längtar vaerkligen med att bara komma igång, ha något att göra och bara sitta och plugga, tänka och upptäcka saker jag inte kan ! (:
Men som jag sa hade jag bara velat stanna upp i nuet som egentligen bara är så fruktansvärt underbart, har haft en underbar kväll med la familja !
Mamma, Pappa, Jag och Syster yster min har ätit gott (hämtmat) och bara myst med att spelat wii och haft det hur roligt som helst . Mycket skratt och skrik och dem få tillfällena man har så här roligt med familjen får man ta vara på tycker jag, inte allt för ofta och inget varar för evigt sägs det.

"var trycker jag ?"
"vad hände nu ?"
"är det jag nu ?"

"SOOOOOOOPAAAAAAAAAAAA"

HAHA, ja det är några av dagens repliker som man bara kunde skratta åt, stackars lilla mamma som är offret till 3/4 repliker... HAHHA..men roligt är det.



Vill också tacka Sara Nilson som just nu håller på att göra en ny Header till mig... Wiiieeee :D !
Älskar henne för hon är underbar. <3
Checka hennes blogg vetja http://saramarialouise.blogg.se

sova nu så hörs imorgon !

11 dagar kvar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0