"Bolligt mycket"

Dålig uppdatering, jag vet !
Har känt att jag har varit tvungen att tänka på annat, har varit så mycket annat på senaste tiden så har inte haft tid att tänka på mig själv så nu var det dags att koppla av lite :)



Har haft jätte grymma dagar det senaste. Vänner, Familjen och allting runt om mig.
Jag lever det livet jag vill just nu, allt känns bra !
Skolan håller på att börja, vilket jag gillar, jobbar då och då och det är jag glad för, älskar ju det jag gör, umgås med mina vänner, vilket betyder mycket .

Hade en helt suverän kväll igår med folk, skitsnack, lite gott att dricka och massor av skratt.
Det är så underbart när dem dagarna kan finnas, när dem stunderna kan få vara så små men blir så bra.
Jag älskar er alla, det vet ni och säger inget jag inte menar, även om det inte är bra saker och känner mig elak ibland är det bara av kärlek till er jag säger det för sanningen måste fram !

Men ett senare inlägg får det bli, har lite att stå i ;D !
Ciaaoo.

12 dagar kvar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0