"du är allt en tykig liten tjej"

Nej men Awwfan ;D

Nej usch jag skojar.
Mitt humör gick från botten som jag inte vet varför.. bara tappade humöret innan, men helt plötsligt så steg det till toppen tack vara en människa som egentligen skulle gjort mig irriterad men det rör mig inte i ryggen !



Nej usch, med humöret på topp kom jag och tänka på saker och ting !
Jag hoppas ju självklart det komma bli som tankarna säger nu.
Kan ju säga som såhär, THIALAND !
Jag, Lousie, massa resväskor och långflygresa... LETS GO !
ja men planerna lutar ditåt för tillfället och därför känns det för tillfället ganska bull att ha andra planer att slänga ut pengarna på. Alla pengar som kommer in nu är ju Välkomna med öppna armar.
Men som sagt, planerna är bara planer... Hoppas på verklighet snart.

Nu är ju så uppe i varv så jag kan ju inte sluta skriva, bara tänker på det hela tiden... Wiihioooooo.
Men jag ska sluta nu för jag ska snart hoppa i säng, jobb imorgon !
Ciaoo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0