En vanlig dag !

Godmorgon :)
Idag började man skolan då, men känner mig lat !
Tog bussen till skolan, typiskt nog var den försenad som vanligt. Det är väll just det jag hatar med bussar och tåg, att dem aldrig är i tid !!!

En skärpning från skånetrafiken vore inte dumt och en skärpning på mig vore inte heller fel, inte så lat så kanske man slipper klaga :)



Var helt okej i skolan, bara till att börja plugga nu ju .
Kändes lite konstigt dock, fick ha mitt gamla program som jag hade i Gymnasiet och där låg ju alla gamla arbeten osv... att radera dem kändes tungt, att börja om på nytt, men skönt ska det bli att få rätsida på allt skit man har ställt till med genom åren .

Nu vankas det mat, sen blir det jobb !
Stackars människor som blir såhär akut sjuka, vet hur det känns.

ciaaoo.

10 dagar kvar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0