Film/wii kväll !

Idag har det varit ännu en jobbedag, sista för den delen också.. Vad jag vet nu iaf :)
Skolan börjar ju på tisdag och jag längtar faktiskt.. Men distans it is för att jag ska kunna jobba och få in några pengar ändå :)



Ikväll blir det film/wii mys kväll med Michelle :)
Ska blir riktigt skönt att bara vara hon och jag, koppla av och inte känna någon stress elelr att man ska upp imorgon Alls ! Ser fram emot det riktigt mycket. Längesedan bara vi umgicks såhär och gjorde ingenting.
Så hör ni inte från min idag vet ni vad jag gör, jag umgås med underbaraste och finaste Michelle ! <3

Men dagen verkar inte vara min idag heller, som alla andra dagar numera. Men det ska lösa sig, bara koppla bort allt och sjunka ner och koppla bort alla tankar !
Ciaaoo <3

18 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0