"har du blivit så vuxen så att....?!"

Sitter här med ögon som går i kors. Tröttheten är över min maxgräns just nu när jag sakta med säkert går in på min 33:e timme som vaken människa ;o !
Jag fattar inte det själv men aa, någon gång måste man ju testa gränserna sägs det... Det inleder jag mitt år med !



Såg ut såhär igår . Lite smink på det hade inte skadat, hade dock inte riktigt tid med det när man är ute i sista minuten som vanligt.
Blev en klänning med en Bolerokavaj över. Ett par pärlhalsband till det och stövlar, kände mig allt för fin när man ändå satt hemma med familjen, offrar mig !
Men nyår spenderades på jobbet, natten lång.
Galningar i det området måste jag säga, höll på fram till 02.00 ungefär och hördes som om dem skulle spränga hela kvarterat då dem sköt upp en raket på byggnades brevis... Lite rädd var jag allt.

Har som sagt inte sovit än, åt frukost med familjen när jag kom hem, sen var det till att iväg och handla med pappa och efter det så stod Skidor (tv:n) på schemat.
"När blev du så vuxen så att du tittar på skidor?!" - bästa kommentaren såhär i början på det nya året, tack Lina för den skrattattacken.
Varit och snackat lite skit med lilla skitungen Emily och Lina också... Förstår inte att livet ska vara så jobbigt, rör man sig till den soppan själv ;o ? HAHAHHA !.

Usch jaa.. snart blir det HippHipp som har seriestart idag... 21.00 på SVT1 :).
Ciaaoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0