Hold my Hand......

Varför känns allt så konstigt idag ?
Varför känner jag en känsla av rädsla ?
Vad har hänt med allt det bra i livet ?



dem här ledsna ögonen är inget mot vad jag ser idag...
Du är rädd, jag har aldrig sett dig sån förr, med svansen mellan benen går du bara runder och undrar vad som händer ! man blir lite smått orolig.... vad har skrämt dig min vän ?

Inte bara det, dem ledsna ögonen är inget mot vad jag känner hos en annan...
Alla orkar vi inte hur mycket som helst, vi kan inte ta allt för mycket på våra axlar... Släpp taget, låt folk få höra sanningen och bara glöm bort allt som en gång var bra..Ibland är det okej att gråta, få ångest och allt skit !
Jag finns här min vän, lova mig att du kommer när du behöver det.?  Älskar dig <3

Nu drar jag iväg ett tag, kommer senare. ciaoo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0