känslan bubblar fram !

Goddag människor !
Förlåt för att jag inte skrev igår men jobbade alltså nästan 12 timmar så orkade inte när jag kom hem och plus att jag inte mådde alls bra heller..
fick ont i magen på jobbet och det höll på fram tills jag kom till ro för en sovmorgon ):
Att vakna upp av den smärtan och bara drömma sig in igen och önska att den var borta gjorde jag en del gånger, funkade inte tråkigt nog.. vad är det som går runt ? har varit magsjuk en gång så det sägs att man är "imun" då men det tror jag inte på, jag ska inte ha det igen dock... !!!!



Med andra ord mår jag skit idag med, fast jag itne vill !
Inget jobb för mig idag, tyvärr !
riktigt kris nu med folk, alla är magsjuka hit och dit med massor av förljdsjukdomar efteråt.
Jag hoppas iaf det går över under dagen så jag kan jobba imorgon !

Men i och med jag sitter hemma nu, varför inte ta och plugga lite ?
Problemet är bara att jag behöver en BOKJÄVEL.. Finns så mycket med tekniken idag, varför inte leta allt på internet ?
"Nej det är inte bra, då kan du inte repetera till provet längre fram."
Nej det är väll möjligt att jag inte kan, men att just köpa en bok känns som dyra och utslängda pengar, att låna en bok på biblan känns som en vetenskap utan dess like för min del... Säkert minst 13 år sedan jag lånade en bok där sist, jag läser aldrig böcker... Gjorde inte det under gymnasiet heller, jag tog allt från internet.

Men usch jaa, nu ska jag försöka fika med Mamma och Anna.
Ciaao <3

8 dagar kvar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0