men hallå eller ;o ?

Goddagens folk :)
Nu är handbollen precis avslutad och känns så JÄDRA GÖTT MED VINST !!!!!!!!!!!!!!
Det är det bästa, att känna den glädjen, lyckan och allt som springer runt i kroppen när man sitter med mamma och pappa och bara har allmänt roligt :)



Här har vi underbaringarna i soffan med vars en Kalle Anka, sött eller hur ;p ?
och tack syster för din goda cheese cake.

Har hänt så mycket dem senaste dagarna, bara roliga saker då med andra ord :)
Så mycket skratt, glädje och lycka som bara flugit rakt igenom hela kroppen.
Var med Sara på Ikea i fredags, GALET värre och bilresan hem kändes som den längsta i mitt liv fast den tog 20 minuter xD... öppen bagagelucka och stora saker som skulle hem till fina huset Sara och hennes Sambo har i Häljarp.
Igår åkte jag också ut där och hjälpte sara storstäda lite, senare på kvällen blev det lite hårfärgning och klippning på mig ! Bild på det får ni ha en annan dag. Fin blev jag kan jag ju säga, tack gumman <3



Gjorda idag faktiskt, känns underbart bra att äntligen få känna sig lite fin sådär .

En fråga, vem läser egentligen min blogg ?
Som ni har sett har jag inte så mycket energi att skriva längre för så lite respons... Skulle vara roligt att veta vad ni tycker och lite sånt dära ;o.

Men Men, nu ska jag fortsätta mysa denna söndag. // Malin Jacobsson.

ps: 4 dagar kvar <3

Kommentarer
Postat av: michelle

Jag läser din blogg :D

2011-01-23 @ 22:27:01
URL: http://michelleej.blogg.se/
Postat av: a

"tack syster för din goda cheese cake." varför låg den smält i kylen en dag senare?

2011-01-24 @ 19:26:41
Postat av: malin

för att jag käkade den idag !!!

2011-01-24 @ 21:02:56
URL: http://malinsofijacobsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag läser :D

2011-01-26 @ 01:38:45
URL: http://saramarialouise.blogg.se/
Postat av: annsoh

fin blogg! Hur är det med dig :)?

2011-01-26 @ 02:19:58
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0