Michelle gästbloggar!



Hallå där kissekatt! :) Pratade precis med Malin i telefon, hon är på jobb för tillfället, och då tog hon tillfället i akt och bad mig att gäst blogga lite. Tycker hon är lite dålig med uppdateringen faktiskt, helt galet! Men fan, bättre att tjäna lite pengar och bjuda mig på en fet pizza, än att sitta och blogga. Det kan jag tycka i alla fall ! :) Ska försöka övertala henne att skriva ett inlägg i morgon, om hon har tid. Hon har ju ett liv som är väldigt hektiskt.. Inte lätt att vara Malin Jacobsson ska jag lova er. Belive me, har kännt henne i snart sju år!
Måste bara fråga, vad tycker ni om bilden jag har lagt upp här i inlägget? Den bilden är från sommaren 2009, lite old om man säger så, båda var blonda och gorgeous, kan säga som så att man har gått upp en hel del i vikt sen dem goda dagarna! Vi får ta och skylla på Malin helt enkelt !
Nu ska jag se fall Malin ger mig lite fler läsare så jag kommer till att länka min blogg HÄR!
Och btw, jag älskar dig min gamle tant ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0