Patetiskt men fan i mej roligt !

Igår mådde jag piss skit och pannkaka rent ut sakt !
Började i söndags kväll med magont och massa sånt. Kl 22 bröt det ut och visade sig nog vara en typ av influensa eller magsjuka av något slag. Tråkigt för Michelle som var här och fick stå ut med mig ;o
Kvällen/natten blev ju då inte alls som planerat, men vi får ta igen det någon dag eller hur tanta ?!
Igår som jag nog konstant hela dagen, var nog vake MAX en timme på hela dagen och kände mig inte mycket till världen.

På tal om något roligt men sjuuuukt patetiskt så hade Konferansresan Premiärkanal 5 igår.
Jag såg inte det då jag låg deckad men var ju tvungen att se det idag, där har ju skrivits och man har ju läst så sjukt mycket om det så man kan ju inte missa vad det handlar om !
Lägger upp ett klipp här vad det handlar om i snabba drag, ni måste ju bara se det !
asså, i varje typ av dessa program så ska dem ju ha någon "huvudkarraktär" och detta måste ju då handla om härliga Kim, blind kille som jobba med att skapa en Ambasad för Utomjordningar.
Han är fixerad med att veta vad det blir för mat, när det blir osv, Han är grymt cool.. Hade jag kunnat skratta idag hade jag gjort det. Värd att se om ni vill ha ett gott skratt..



Nu ska jag gå och få något i mig, eller rättare sakt, försöka !
Hörs mer senare.
Ciaoo.

16 dagar kvar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0