Say "goodbye"

Ursäkta mig, nu kan här bli stavfel, konstiga meningar eller något korkat... För Malin Jacobsson är TRÖTT !
Har nyss kommit hem efter en natt på jobbet, ätit frukost med mamma och snart är det dags för sängen.



Känner mig ungefär som på bilden just nu..
Men jag överlever, får tänka lite positiva tankar så går allt jätte bra. Natten har iaf gått ovanligt fort kan jag ju säga vilket är skönt nu när jag inte sovit på 26 timmar (: .

Sen såg jag att michelle hade gästbloggat lite inatt sådär.
Hon är ju väldigt trevlig hon, snällt det hon skirver, "gamle" var det ja, sen tycker hon jag är "dålig" på att blogga nu förtiden och säkert mycket mer.. sanningen kommer fram på något sätt säger dem, inte sant ;p ?
HAHAH nej nej, hon är go hon, jag förstår henne lite faktiskt. Har inte varit den bästa på senaste så det är klart jag ska lägga i 5 växeln nu.
Jobbet går tyvärr före, sen är där mycket runt om det. Tar tillvara på dagen gör jag, som Michelle skrev, ibland är det inte lätt att vara mig. Hon har känt mig i 7 år och vet nog en del om mig så lyssna på henne.. Mouhhaha !

Blir du glad nu tanta när du läser detta och ser att jag gjort ett inlägg ;o ?

Nej men hörreni, ska försöka sova ett par timmar nu så ska försöka lägga in ett inlägg senare :) !
Ciaaoo. <3

Kommentarer
Postat av: michelle

äntligen tanta, credit to you !<3

2011-01-07 @ 08:50:32
URL: http://michelleej.blogg.se/
Postat av: Malin

hahaha, tack så mycket :) ! <3

använder dig som min gästbloggare när jag inte har tid ;)... bara så du vet !

2011-01-07 @ 15:31:41
URL: http://malinsofijacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0