"take me through space and time"

"det är inte lätt att vara Malin Jacobsson, hon lever ett stressat liv"... Jotack, börjar känna av det och en veckas semester nu hade inte varit fel, även om jag älskar det jag gör.
Som ni märker är det inte mycket aktivitet här inne för tillfället, kan bero på att jag jobbar (känns som 24/7) ofta och ibland allt för mycket.



Idag är det dock inte min dag, inte denna heller !!!
Verkar som att mitt liv inte vill leva den vägen jag vill riktigt för tillfället, men jag klarar mig igenom det med lite skratt och ett litet leende på läpparna :)
Vet inte vad jag skulle gjort om jag inte haft det så bra på jobb, gått under jorden kanske ?
  • Onsdag: 7.00 - 14.00
  • Torsdag: 7.00 - 13.00
  • Torsdag: 21.00 - 07.15
  • Fredag: 18.00 - 23.30
  • Lördag: 8.00 - 19.00
  • Söndag: 7.00 - 15.00
Ja inget snack om att jag inte jobbat dem senaste dagarna iaf, den som säger något annat kommer jag ju strypa långsamt baklänges !
Men till något roligare.
Idag ringde Michelle precis när jag skulle sluta min rast och frågade om jag hade tid 10 minuter.
Ja det innebär ju att Lilla söta Elina Lilja och Michelle kom förbi på jobbet och sa hej.
Elina har jag snackat med sen i december 2009 men aldrig träffat, hon bor i E-tuna och just nu nere hos sin pojkvän i helsingborg. Så hon gjorde HELT rätt i att komma och hälsa på även om jag inte kunde träffa henne så länge. Men äntligen kan jag ju iaf säga att jag har träffat henne och ser lika dan ut som jag har sett i cam :).
Trevlig liten prick det dära !

men nu är det dags för sängen, jobbet kallar kl 7.00 imorgon !
Ciaaoo. <3

19 dagar kvar <3

Kommentarer
Postat av: elina

Det var jätte kul att träffa dig även fast de va så kort tid :D

2011-01-10 @ 23:11:21
URL: http://mittlivdinafrager.blogspot.com
Postat av: malin

Tack detsamma gumman :)!

2011-01-11 @ 12:16:34
URL: http://malinsofijacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0