"The future seemed so bright"

Godmorgon !
Ja framtiden såg ljus ut, jag såg ljuset på andra sidan klarna allt mer tills igår !
Igår tappade jag greppet om allt vad skola heter, att det ska vara så jävla svårt att fatta att jag sökte annorlunda än vad jag fick, att ni har gjort fel och inte jag ?
Rätt ska vara rätt, det ska ni ha klart för er. Jag ger mig inte, så idag ska jag ner där, sjuk eller inte så ska jag ner där och visa dem att rätt ska vara rätt !



Vilken morgon att vakna till, känner taggarna sticka utåt av ilska, av ånger, av att inte få göra det jag vill, att inte få komma igång fortare än vad detta verkar göra ;o
Men nu ska det blir rättvisa på dessa sakerna, duschen nästan sen bär det av med bussen, tillsammans med mamma, ner mot KOMPETENSFORUM.
mouuhahahha, ska smitta alla på bussen bara för att jag tycker alla förtjänar det en dag som denna (a) !

Ciaoo <3

15 dagar kvar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0