What do you want from me ... ?

ja ni ser rubriken och jag vet att jag inte alltid varit den lilla ängelen här på jorden, alla gör vi misstag.. right ?
Jag lär mig var dag, jag försöker så gått jag kan men ibland räcker det bara inte till ;o !



har precis varit ute och träffat underbaraste Sara och fått smaka på en och annan spark i röven .
Men jag vet att Sara menar mitt bästa, jag vet att det jag har gjort har varit helt utom räckhåll, åt skogen fel och tackar Sara för att hon talade så väl till mig idag om det.
JAG HAR PMS ATACKER !!!!!!!!!!!!!!!!!
vafan har jag egentligen hållt på med ? vad har fått mig att känna det känslan ? vad har fått mig att falla den vägen och så lätt som jag har gjort ?
Det är egentligen bara frågor som jag själv kan svara på, men inte ens nuuu kan jag det.. Jag inser bara hur fel allting har varit och dem orden man hör idag är inte ens lämpliga !
Jag ska säga NEJ, kan det inte accepteras är det inte lämpligt att ens vara i min umgängeskräts.

Folk kommer tro jag har mördat något eller liknande, men det kan jag ju säga er att jag inte gjort... Har inte knarkat, inte skadat någon mer än mig själv egentligen, psykiskt ;o...

Men nu är det dags att hoppa i säng !
11,75 timmars jobb imorgon, love me life (:.

Ciaaoo <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Tänk nu på vad jag har sakt <3 Du är fan värd så mycket mera! För heeeeeeeeeeeelvete :D

2011-01-17 @ 23:36:33
URL: http://saramarialouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0