den där lilla känslan... säger allt för mycket.

Sitter ännu en gång hemma, för en gång skull !
Hur svårt det än är att medge så måste jag göra det. Jag sitter här hemma, det är tomt och tyst, här är inga skämt, inga katter man kan kela med hela tiden, här är ingen att prata med på det sättet som jag har med er andra där i mitt andra hem. Det är så helt sinnessjukt så mycket man kan känna sig nere bara för att man inte är nära det man älskar mest av allt just nu.
Klart jag älskar mina föräldrar också, men det är inte alls samma sak längre. Jag är inte 10 längre, jag måste få göra mina egna val här i livet.
Klart jag älskar dig också, men du måste göra detta för ditt bästa.



Ska jag tro på dem orden du säger till mig ?
Kan du inte alltid vara samma människa i så fall ?
Ja, jag älskar dig för den du är och det vet du om, men gör du detsamma ?
Iaf, idag har varit en fullspäckad dag.
Har varit och gjort pass idag, vad allt ska vara tekniskt idag. Fingeravtryck och grejor ;o.
Sen har jag varit och lämnat in sladden som jag fick igår till min dator (fungerade inte som vanligt), efter att den andra BRÄNT sönder. Tillslut tog dem hela datorn då det inte går att göra vid den så dem skulle skicka iväg den och kolla läget om det går att få en kompensation då det är tillverkaren på Universalsladden som har orsakat att jag inte kan använda den alls !
Sen som grädden på moset var jag och bytte upp mig till en iPhone 4 !!! ;D wiiiiiiiiie.
Eller jaa, det är det egentligen inte då den inte fungerar korrekt än, den pantade försäljaren glömde att aktivera mitt nya Micro-Sim så att det får snällt vänta till jag har tid igen.
snälla, låt tiden gå fort, låt allt bara fara iväg för jag kan inte bärja mig längra.
Jag saknar, jag längtar. <3

Nu säger denna damen Godnatt iaf, ska upp 5 imorgon då jobbet väntar mig kl 6.00 - 16.00 :/..
//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0