Det finns en värld.

Hej.
Det har varit rätt mycket nu i helgen, jag har inte orkat skriva, har inget att skriva om.
Det har varit ännu en underbar helg med massa galenskaper, bra sällskap och allt vad det tillhör när man planerar en helg som den har varit :).
I fredags blev det att ta det lugnt och bar umgås och i lördags blev det fest med glädje, lite tårar och allt annat som kan tillkomma när saker och ting går som dem går ;o !



Jag har iaf inte dött än ska jag lova er, jag lever och mår bra.
Just nu är jag en lycklig person, saker och ting går rätt just nu, dem går som jag vill.
Iaf till och från och just nu känns det så underbart bra, jag är så glad att saker och ting har löst sig och jag känner att det är dett jag vill ha, det jag har längtat efter och saknat :)

"jag förstår inte vart det vi hade tagit vägen, det försvann ut i vinden"

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0