det går allt för långt mellan stunderna !

Hej !
Sitter just nu HEMMA, har ätit med mamma och pappa och bara tagit det lugnt.
Det är skönt att träffa dem, får prata lite även omd et bara är dem där korta stunderna. Den ena sitter vid datorn, den andra framför tv:n. Vi har inte allt för mycket att prata om kan jag ju lova vilket känns tråkigt men man har vant sig ;p ! HAHHA
Denna fick jag av min syster för ett tag sedan. Nu när jag ser den, nu när jag tänker på henne så är dem orden verkligen sanna. Jag älskar henne, även om hon inte förstår det. . . .
där är något där inne som saknas, där är något som känns konsitgt.
Det känns tomt att sitta här utan er, att sitta här helt själv.
Jag vill inte känna den känslan, men jag är lycklig för jag har dig i mina tankar !

// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0