GRATTIS SYSTER ! <3

JAG MÅR HON LEVA, JAG MÅR HON LEVA, JAG MÅR HON LEVA UT I 100 DAR.
Idag fyller (som ni kanske märkt) min syster hela 27 gamla år ;o. Förlåt Anna, men det är ju sant. Vi börjar bli gammla lite till mans allihop.



Anna, Älskade syster.
Min ända syster, den systern jag aldrig ångrar att jag har.
Du är värdefull i mina ögon, du betyder mycket för mig här i livet !
Det syns inte alltid hur mycket jag älskar dig, jag säger det itne tillräckligt, jag visar nästan aldrig det men någonstans där inne sitter det, någon stans där inne hos dig vet du att jag gör det.
Du är en syster jag kan dela med mig mycket till, du är en syster man kan prata med.
Vi hade inte det såhär förr, men dem senaste 2-3 åren har allt varit så annorlunda, jag älskar det och skulle inte vilja byta ut det mot något.

TACK FÖR ATT DU ÄR MIN SYSTER OCH GRATTIS PÅ DIN DAG. <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0