Hallelujah !!

Vet inte, känslorna är blandade idag. Allting är blandat, lite stressigt och såhär på alla håll och kanter känner jag, men det är väll sånt man ska ta sig igenom ?
Att inte människor har mer kompetens än vad dem har när man jobbar med grejor som ni gör är inte ens klokt, jag förstår mig inte på dagens samhälle och vad dem tänker med ;o !
inte nog med det åkte mamma in i morse med händerna, ÅTER IGEN !
Nej nej, dem gör inget... det är inget akutfall................................ VAFAN LIKSOM ???????
skickad vidare till Vårdcentralen och sen får vi se. SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DENNA VÅRD HELT ÄRLIGT !
Men jaa, nu ska jag inte gnälla mer, nu ska jag sticka till min underbara faster och snacka skit istället.
Älskar henne, hon är en stor del av mitt hjärta.
// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0