I just cam to say Hello !

Bloggtorka är vad jag har just nu !
Jag har inte allt för mycket att skriva om, vilket jag gärna hade gjort . Jag älskar att skriva, jag älskar allt det här med att uttrycka sig, men just nu har jag svårt för det.. Säg mig, varför ;o ?



annars är allt okej med mig här borta, på andra sidan datorn :)
Hade världens underbaraste helg som ni säkert förstått, det hände massa roliga, lyckliga och galna saker vilket kan behövas ibland .

Igår var jag i stan med Mamma en runda, klippte mig och klippte rätt mycket på håret. Det är KORT nu och känns som jag inte har något hår kvar längre :( ! men vafaaan, det behövdes, nu är allt det slitna snart borta och det är väll då man ska slinga det och hålla på ;d ?
Vi får allt se vad som händer med detta trista och förbaskade håret.
Till saken så var jag och mamma senare och fikade en runda med pappa, då det blev mycket snack om en resa ! hela magen bara pirrar av tanken på att åka någon stans, bara dra bort ett tag... :)
Kommer dock inte vara lätt, det är svårt som det är nu att vara åtskiljda i 5 dagar, hur ska jag klara fler dagar om jag ska bort ;o ? HAHHAHA ! nej mend et löser sig säkert..
Så vart blir det, några bra resmålstips kanske ??

Nu ska emma och jag se på Sjunde Himmlen, sen blir det kanske Lödde med mamma och pappa, så klart hänger kanske Andy och Emma med :)
Nya skor står på inköpslistan

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0