I´m looking at an angel !

Dagarna går lite upp och ner just nu och det har sina förklaringar lite här och där :)
Men visst måste man få ha sina motgångar lite då och då utan att folk ska hacka på en och säga att man ska rycka upp sig för att jag trycker ner mig själv... FUCK DEM !

Livet just nu, ikväll är helt underbart :)
Kunde inte ens hitta den känslan innan idag, men det tackar jag min faster för...
En människa som alltid förstår mig, som jag alltid kan gråta ut hos och allt, vad vore jag utan dig i mitt liv liksom ;o ?

Just nu sitter jag hemma hos Emma och Andy och har haft en sjukt bra dag/kväll här hos lilla sjuklingen som har haft migrän.. stackare :(
Har ätit god middag (EMMA ÄR EN GUD PÅ ATT LAGA MAT KAN JAG JU TALA OM FÖR ER !) som bestod av väl kryddade och tillagade Kotletter (dock med ben i så dem fick emma skära bort till mig) till det blev det Potatissallad... MUUUMS !



Ska vara lite social nu och se vad som händer här i krokarna, folk är ganska trötta vilket är förståligt när man går upp lite över 5.. Men life is a Bitch, "äru dum eller ?".. HAHHA.

//Malin


Kommentarer
Postat av: Tuss

:D men din fina goa änglaunge.

Fan vad jag älskar dig.

JA jag är kanske gud på att laga mat,

men du är gud på att vara min syster.

Fyfan vad jag älskar dig.

2011-03-04 @ 22:15:29
URL: http://tussz.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag älskar dig med ;o !!!!

Ja det är du verkligen, finns inga ord för din mat asså :)

Naaw, nu är du sådär söt igen, hur lyckas du alltid ?



LOVE YOU ! <3 <3

2011-03-04 @ 22:23:13
URL: http://malinsofijacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0