I never ever felt like this before.

Jag fryser, det är en konstig känsla i kroppen just nu.
det går mycket tankar i huvudet på Allting just nu, på när min jävla lön ska komma som är försenad, på skolan om hur den kommer gå efter mötet idag och på såååååå mycket mer ;o
Såhär ser min Kursplanering ut just nu.
Läraren som jag var på möte med idag flyttat lite försenade kurser till mig så att jag ska hinna med och sen förklarade han det så mycket lättare än när jag var på intruduktionen för 1 månad sedan.
Tro det eller ej, det är jobbigt med just detta programmet, det är så litet med så stora krav på webbcam, mic och grejor ! Ja, det är en SKOLA ;o.
Men nu jävlar ska jag klara det, jag måste har jag sagt till mig själv...Det finns ingen återvändo i livet, det är nu eller aldrig... då säger jag NU :)
Fick en "pressent" av min syster för ett tag sedan.. har lovat henne en bild här inne så småningom och den kommer men det var iaf en liten magnetbricka där det står
" En syster delar minnen från igår, dagens glädje, och hoppet om morgondagen"

//Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0