i wanna dance the night away.

Godmorgon !

Att den där satans förkylningen aldrig kan släppa ordentligt så man kan känna sig helt pigg någon gång ;o
Näsan är stopp och jag bara hostar ... Men men, denna gången ska jag inte klaga, har iaf inte ont någonstans.

Var som vanligt vaken imorse när Andy stack till jobbet, sen somnade både jag och emma om en stund innan det var dags för henne att bege sig till skolan :) HON ÄR SÅÅÅÅ DUKTIG NU, ÄR STOLT ÖVER HENNE <3
Efter emma gick så satte jag igång BB och somnade en lite runda, men där ligger en oro i kroppen som gör att det är svårt att sova, både på nätterna och övriga fall :/



det är dags du börjar vänja dig ifrån mig, det är dags du släpper taget. Jag blir snart 20 och det är snart dags att pröva mina vingar :) jag vet att det inte är lätt alltid, verken från din sida eller ifrån min. men jag lovar både dig och övriga att jag klarar mig. Jag känner att det snart är dags, det är dags att röra på mig och göra det jag vill. Den känslan jag har idag är enorm, enorm av saknad men ändå någon trygghet på ett sätt.
fungerar det som både du och jag vill så vet jag att vi lyckas i längden, vi får inte ge upp.. Motgångarna kommer vara många, folk kommer spy över oss men jag vet att en dag kommer allt bli bra.

pappa - du ska veta att jag lyckats. jag vet att innerst inne är det detta du vill.
mormor - du som alltid ser mig, ser jag inte lycklig ut i dessa stunder ? det är en otrolig saknad efter dig men ser duu, jag klarar mig. du finns där på min axel var dag, var natt och alltid framöver, det kallar jag trygghet :)

men människor, nu ska jag hoppa in i duschen och invänta emma som kommer hem om 1½ timme :) ska kramas med henne, ska förklara hur stor del hon är i mitt liv. DET ÄR SJUKT.
Blir kanske (förhoppningsvis) jobb senare.

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0