It´s nice to get up in the morning !

Dem säger att det är skönt att gå upp på morgonen och ibland kan jag hålla med om att det är det, just idag är det är sån dag.
Det är skönt att gå upp, alla vaknar på rött sida och är pigga och glada :)
Känner på mig att denna dagen kommer gå fort, denna dagen kommer bli bra.
Snart ska jag käka frulle sen blir det till att klä på sig och lite så innan Sara (älskade vännen) kommer och hämtar mig för en lite roadtrip till Rusta i Helsingborg.
Fast nu blev det ändrade planer bara för jag sitter och skriver. Ska nog ta bussen ut till Sara först då hon har 2 Polacker hos sig som håller på att fixa och dona, så hon vill inte lämna dem själva.

Annars vetefan vad som händer idag, det blir en överaskning för alla :)
Det bästa är ju att DU kommer hem idag, wiiiie, känner bara ruset i kroppen. HAHAH.

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0