Kvinnornas dag !!

Hejhej.
Idag är det kvinnornas dag :) Idag gäller det att vi kvinnor står på oss och visar var skåpen ska stå till alla killar där ute som ser ner på oss :) idag är det deras tur att stå vid vår sida, göra vad vi ber dem om och inte ett ända gnällande ska där vara.. HAHA !
Nej riktigt så är det inte..
men man kan ju se på det såhär... Vi har en dag, idag, som verkligen är vår dag. Vad har killarna ?
Har dem alla andra 364 dagar eller ingen alls ?



Idag känner jag mig såhär men ändå inte.. vet inte vad som pågår :)
Saknar dock mitt blonda hår lite och det ligger en funderare på om det ska komma tillbaka eller vad det ska just nu, men snälla hjälp mig... BRUNETT ELLER BLOND ????

Nu ska jag fortsätta med allt här, pluggande, tvättande, funderingar och allt.
Telen är typ avstängd idag då jag har jätte mycket problem med den....:(

//Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0