Malin är på BRA HUMÖR ! ;D

Jag hade en förjävla kul kväll igår :) !
Jag måste ju säga tack till alla er som var med, Emma, Andy, Stoffe, Sebban, Sandra, Erik, Linn, Kim och Amalia och jag tror inte jag har glöm någon nu .
Det var så sjukt roligt och det är sånna kvällar som behövs lite då och då. så TACK <3
Dock så fick jag lite flipp igår, hade varit hemma och lämnat sebban igår så var jag skit trött sen när jag kom hem igen så började jag städa undan ganska mycket grejor .. HHAHA ! bara gick och plockade en hel del och kände mig allt för pigg igen. !



Idag har det varit en riktig mysig dag :)
Bara massa slöande med film och pizza, med mysigt folk. Det är sånna dagar som också uppskattas, väldigt mysigt och lugnt :)

yes yes, i´m gonna miss you verrrrrry much.. Men jag tar det för jag vet att du måste göra det du måste <3

//Malin

Kommentarer
Postat av: Therese

Glömde mig via fb . :P

2011-03-13 @ 20:53:08
Postat av: Malin

ja förlåt :( !



THERESE VAR OCKSÅ MED VIA FACEBOOK :D <3

2011-03-13 @ 22:30:51
URL: http://malinsofijacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0