Never alone, Always alone.

Sitter här i mörkret hos emma och andy, som just nu inte är hemma :)
Allt har kännts så kontisgt idag och känner att där är något galet som kommer hände, eller något som bara vill ut ur mig. Frågan är bara vad det kunde vara.
Jag har en oro i kroppen som säger att jag ska bara ta det lugnt, en konstig känsla i magen och jag vill bara sova hela dagen, bar agräva ner mig under täcket mend et går inte.
Jag har så sjukt mycket att göra egentligen ;o.



Skulle försöka plugga idag men allt eftersom har jag tappat lusten. Jag vet inte vad som hände påvägen, men det kommer nog tillbaka så småningom. Jag måste, så enkelt är det.
Allt ska vara klart imorgon, vilket jag inte vet om jag hinner. Jag ska göra allt jag kan för att allt ska bli bra, för att jag ska nå det jag vill nu, för nu vill jag frammåt. Jag vill inte stå kvar på denna platsen och känna mig nertryckt, vilket jag gör i dem fallen som vissa av er vet om.

Konstiga saker har också hänt idag.
Jag och Andy satt och flippade på FB innan idag, spammade några kompisar och kände oss roade till tusen. Har man inget liv och ingen ork till något annat får man roa sig med det lilla. HAHAH !
Så sorry Tezzan och Stoffe för att ni fick utstå det <3
Sen har något konstigt larm gått här i stan, inte många som vet vad det är för typ av larm och inte alla som har hört det heller. Sägs vara några giftiga utsläpp från tippen eller något där i Industrierna, men det löser säkert sig och nog inget att vara orolig för :)

Nu ska jag nog fixa lite till med allt. så vi får höras
KOM HEM NU <3 <3

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0