OMG !!

Tjenare !
HAHAH.

Sitter som vanligt hemma hos Emma och Andy och myser :)
Musiken är på hög volym och just nu duschar dem två puckona och sen är den fan i mej min tur .
Min dator dampar till tusen och jag pallar inte mer, slänger den snart i väggen asså ;o

Ikväll blir det roligheter till Tusen !
Det är ett AfterSki tema i Landskrona idag, så alla krogar har redan börjat festa satan med livemusik och grejor.. Känns som man missar en del för fan vad roligt det var och gå och titta på dem där människorna, ser ut som korkade, fulla idioter hela högen........... REDAN !
Hur ska denna kvällen sluta för dem ;p ?

Nu ska jag iaf in i duschen, kommer mer sen.

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0