"stirrar på kortet av oss"

Det har varit lite till och från med allt idag :)
Måste ju säga att nuförtiden är det mycket känslor och tankar som bara flyger runt och är vilse, dem hittar inte hem dit dem ska riktigt.

Många säger att jag vågar, jag är stenhård, jag är inte rädd för något osv....
Men en sak, känner ni verkligen den rätta Malin Jacobsson ?!
Jag är rädd för många saker här i livet, här i världen.. Bara det att jag behåller dem för mig själv oftast.
Jag är rädd för vad framtiden ska visa mig, jag är rädd för vad framtiden har att erbjuda mig. Jag är rädd för att min familj och mina vänner en dag ska lämna mig.
Och dem som påstår att jag är stenhård har jävligt fel, jag låter kanske väldigt kall och elak när jag berättar saker och ting ibland, men det är ärlighet. Jag är en sårbar människa här på jorden, som så småning om bygger upp den där muren som är svår att knäcka. En dag lyckas jag med, det vet jag om och jag bara längtar till den dagen.



Sitter just nu hemma hos Emma och Andy, dock är inte Andy här då han är och äter hos sin pappa men ändå :)
Här känner jag mig trygg, jag känner mig lugn (dock finns där en saknad som inte kommer försvinna på ett tag). Att sitta hemma ger mig inte samma känsla, jo jag älskar min familj över allt annat här i livet men där känns ändå som ett tomrum hemma. Där är liksom något som saknas någonstans.

Imorgon blir det plugg som satan, om jag känner modet till att börja.. Vilket är ett måste egentligen :)

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0