Tell me !

Jag vet verken ut eller in just nu som ni kanske har märkt.
Tänkte därför börja med att säga förlåt för att jag lät så sur i förra inlägget, men skönt är det att bara få ut det :)
Säg mig en sak, Är det något som saknas i bloggen ?
Vad skulle jag kunna skriva om mer än vad jag gör ?
Är tacksam för förslag..

Emma, döda mig inte för bilden bara.. tycker den är söt :D ! HAHHA. <3
Nu ska jag dra till denna nöttan och se hur hon mår idag.
älskar henne, och även om det är svårt ibland (igår tex) så är det ett måste att ha sånna stunder som igår.. Det känns inte bra men det sägs ska starka vår relation på alla sätt :) I LOVE YOU :D ! hihi <3
// Malin...

Kommentarer
Postat av: Syster

JÄTTTTTTE fin bild på dig emma! ;)



syster, lägg in ett foto på presenten du fick igår ;)



<3 kärlek <3

2011-03-04 @ 19:41:37
Postat av: Malin

Ja en annan dag när jag har tagit kort på den och är hemma syster :)

Älskar dig <3

2011-03-04 @ 20:59:39
URL: http://malinsofijacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0