what you don´t understand it´s i do anything for you..

Godmorgon.
Måste säga att jag varit uppe med tuppen idag, kl 05.20 ringde Andys klocka en sista gång och då började man vakna till liv. Pigg och glad efter några timmars sömn, inte jätte skön sömn men den dög bättre än igår :)
Emma har precis stuckit till skolan och här sitter jag med musiken på nästan högsta och inväntar pappa om en timme, ca. Då bär det av från detta stället ett tag, inte för att jag vill lämna emma och alla andra utan bara för att det skulle vara skönt att komma bort . TA MIG UTOMLANDS, NUUUUUUU ! TACK.



Jag saknar dem tiderna när man var så liten, kunde knappt gå, bara kröp runt där och kände sig lycklig för minsta lilla man fick tag i eller något.
Än idag är det egentligen så lite som ska göra en lycklig men dock är det större saker.

Hade jag bara vetat att du utnyttjade en människa som du gjorde, jag har insett nu att det inte bara var mig du spelade runt med. Är jag den sista ?
Är jag den som kommer sätta ner fotet och visa att jag inte tållerar det ?
Ja vem vet vad som kommer hända framöver.
En sak ska DU har riktigt klart för dig, du kan glömma bort mig om du ska behandla människor så som du gör, du kan glömma att jag jobbat röven av mig för att få detta i bakhuvudet.

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0