Written in the stars.

Söndag idag, fan vad allt har gått fort. Det har gått allt för fort måste jag säga, vill bara stanna tiden ibland och ta tillvara på det som finns men samtidigt vill jag bara spola fram tiden och se vart framtiden leder mig.
Jag hade gärna velat spå den så jag fick reda på saker och ting, som just nu känns kaos men samtidigt, vad har man då att vänta på ?.. :)



En gång i tiden så var du den som jag höll kär, den som var min vän i alla lägen och som stöttade mig, jag stöttade dig till 100 %, men säg mig... Vart är du idag ?
Du försvann som ett åskmoln i dimman.
Jag hade förhoppningar som var allt för stora ja och allt annat som en gång vi beslutade.
Jag vet inte vad jag ska tro längre, jag vet itne vad jag ska känna om vårt förflutna, om allt vi sa till varandra under dem 10 åren vi känt varandra.

Men gårdagen är ett problem, dagen är ett problem, morgondagen har en framtid som vilar.
Nej nu måste jag fixa en massa grejor...
Imorgon blir det skolan, möte typ. Har ju itne kommit igång som jag ska och nu ville läraren antingen skiva av mig eller hjälpa mig igång, så vad har man för val :) ?
Jag vill ju komma någon vart, jag vill lyckas med det jag drömmer om... SÅ MALIN FÖRFAN, SÄTT FART PÅ RÖVEN NU !!!!! ;o

// Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0